לזכרו של איתי גליסקו ז"ל. גיבור ישראל שנפל על משמרתו. נזכור ולא נשכח לעולם. יהי זכרו ברוך. תודה על ההקרבה העצומה ועל שהגנת עלינו בגופך. אנו חבים לך חוב עולם. נזכור אותך תמיד בחיוך ובגעגוע.
לזכרו של איתי גליסקו ז"ל. גיבור ישראל שנפל על משמרתו. נזכור ולא נשכח לעולם. יהי זכרו ברוך. תודה על ההקרבה העצומה ועל שהגנת עלינו בגופך. אנו חבים לך חוב עולם. נזכור אותך תמיד בחיוך ובגעגוע.
כולנו מרכינים ראש ומתייחדים עם זכרו של איתי גליסקו, גיבור ישראל שנפל ב 7.10. נזכור לעד…
איתי, מתגעגעים אלייך ומחזקים את כל המשפחה. תודה על הזכות לקרוא עלייך. תשאר אצלנו בלב תמיד
אנחנו רוצים למסור שאיתי היה גיבור ואנחנו משתתפים בצער המשפחה.
איתי הלב מרוסק תנוח על משכבך בשלום חבל שלא התהליך לנו את ההזדמנות להתראות. לנצח איתי תשמור על אמא ואבא טורי ויהלי
ילד מדהים ,ענב וצנוע .ככה אזכור אותך תמידדד.
כל כך חבל !! נעלם מן העולם ילד יפה כחול עיניים ונשמה טהורה .
והלוואי שאתה מחבק את סבתא ומוצא מרגוע ,תחבק אותה גם בשבילי.
חזק את הוריך ומשפחתך .
תהי נשמתך צרור החיים מאתה ועד עולם.
גיבור ישראל!! יהי זכרו ברוך!
אתגעגע
מגש הכסף שלנו
מתגעגעת אלייך בכל יום מחדש 🤎
לזכרו של איתי
מי ייתן ומשפחתך שזכיתי להכיר היום את הוריך המקסימים, יתברכו רק בטוב ובבשורות טובות. מי ייתן ולכתך לא יהיה לשווא.
עם ישראל חי
איתי גיבור ישראל הלב מרוסק 💔
גיבור ישראל, ניזכור אותך לעד
עצב גדול. איתי, תודה שהצלת ושמרת על רבים כל כך.
תודה ששמרת עלינו
.
הלב נשבר💔
איתי ילד מקסים ואהוב,נשמה טובה.
מכירה אותך מהתמונות והסיפורים, נכנסת לליבי❤️ יהי זכרך ברוך
ליאת יקרה
ליבי איתכם
עברו שנים מאז נפגשנו
אך לכתו של איתי חיברה אתכם לליבי בחזרה לעולמים
יהי זכרו ברוך
איתי הגיבור, תמיד בליבנו
יהי זכרו ברוך
😪💚😪
לאיתי האהוב. חבל לי כ"כ שלא ראיתי אותך מספיק בשנים האחרונות אך זוכר אותך תמיד ילד/ בחור צנוע , עם טוב לב גדול ומבט מלא עומק. היית גאווה גדולה להוריך ואחיך בשירות הצבאי הכ"כ משמעותי שעשית ובכלל-אחד שאפשר לסמוך עליו. בימינו אנו אנשים כמוך הם מצרך נדיר. חבל כל כך שנקטפת כה צעיר. העולם והמדינה הפסידו.
יהי זכרך ברוך עלם חמודות.
שמור על אמא , אבא , אורי ויהלי וכל מי שאתה יכול מלמעלה.